Uvjeti kupovine
Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na stranici www.violapharm.ba.
Prodavatelj je Apoteke "Violapharm" d.o.o., a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje ponuđenih načina plaćanja ili pouzećem.
NARUČIVANJE
Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
PLAĆANJE
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se po pouzeću.ISPORUKA
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah kontaktirati info@violapharm.ba.
Prodavac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, prodavac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Prodavac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija.
Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana. Nakon što dostavljač (dostavljač Express One), zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu, nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
REKLAMACIJE
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.violapharm.ba. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 15 (petnaest) dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost kupac je dužan poštom, uz adresnicu, vratiti tehnički neispravan proizvod nakon čega će prodavatelj u roku od 3 (tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade.
U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod. Prodavac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača kurirske službe ExpressOne.
Apoteke "Violapharm" d.o.o. ne snosi troškove dostave (7,00KM), prvoga puta kao i kada se radi o povratu proizvoda (7,00KM).
Ukoliko želite zamijeniti proizvod za veću veličinu ili drugi model, tada zamjenska poštarina iznosi (3,50KM).
ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA
Sva prava nakladnika i nositelja firme na snimljenom i ispisanom djelu su pridržana. Izdavač i nakladnik je IApoteke "Violapharm" d.o.o.
Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, koristiti u neovlaštene svrhe i prodavati proizvode prodavatelja niti bilo koji dio tih proizvoda.
OPĆENITO
Apoteke "Violaharm" d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje stranice www.violapharm.ba.
Iako Vam Apoteke "Violapharm" d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, također ne može garantirati da će usluge na www.violapharm.ba odgovarati Vašim potrebama.
Apoteke "Violapharm" d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail info@violapharm.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.